Shake it

Så där, då är första shaken avklarad!

Åh herre min gud vad det är äckligt.. kan inte bestämma mig om den är smaken eller den vidriga konsistensen jag inte tål? Näh, överlever man det här och en Milo som matvägrar, då är jag redo för krig! ;) Tog över en halvtimma att dricka upp den också.. Kom på att ju varmare den blir desto äckligare blir den, så det vara bara att dra till med drastiska åtgärder. En hand som håller för näsan, dricka några klunkar, fort in med vattenglaset och dricka tills det inte smakade urk längre. Fungerade ;)  Men ja vette fasen hur jag ska få i mig nästa.. känns ju lite som att man hellre svälter! Ska ge mig på såna där bars också.. jag ska fasen klara!

Sitter och har lite små ångest över om vi ska åka in till barnläkaren nu klockan elva.. eller om det är onödigt ifall de säger samma sak som på Danderyd. Milo bökar idag igen, började redan i natt.. verkar som att han har två dagar då han e någorlunda okej, och sen så går det utför igen.. Höll på i över en timme att tuta i honom lite, fick i sej 50ml *mutter*. Nu ligger han och sover tillsammans med Rickard i sängen.. grisarna sover som stockar :)

MÅSTE göra något med mitt hår nu! Får ju skämmas när man ser sej i spegeln. Men varför orkar man inte? Eller bryr sig? :S Är det såna mamma grejer som börjar komma. Slutar väl med att jag går runt i Rickards kalsonger och sitter i soffan och petar mig i näsan.. härligt! Vill så gärna förlänga håret igen.. trivs mycket bättre i långt hår även om det är skönt med kort.. Tar ju en sån tid att fixa, måste ju plattas och donas varje dag. Och hur mycket tid har man till att göra sånt då? Typ noll. Nope, det här tål att tänkas på!

Idag så vågar ja inte ta mig någonstans som att Miloknubbis är som han är.. så ska försöka pyssla med alla kort som vi tagit, dags att skicka efter dom så att slutsumman slipper bli på en miljon. Nu ska ska jag klappa mig på axeln för att jag fick i helvetsdrycken och koka upp lite vatten till Milos ersättningar! Ha en skön dag :)


Pssst, hemlis!
Min vikt idag 68,2kg, säg inte det till någon ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

amen va skönt att det går bättre iaf. Dom är bra krångliga ibland dom små =) Ja jag kollade runt lite och hittade massa fina grejer. Hörru, hur funkar dom där pulverdieterna, ersätter man alla måltider med sånt eller får man äta nånting? har aldrig prövat..

2009-06-15 @ 10:12:05
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Dom där pulvrena låter inte roliga alls du! KOM IGEN LINA :D

2009-06-15 @ 10:20:25
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Jennie & Agge

Hej Raring!

Så du har börjat gå på diet du?? Vi som tycker att du är så fin som du är!!! Måste ju finnas nån godare sort att dricka som man inte får spy känslor av iallafall??

Om du känner att du vill tänka på lite hund istället för bara barn så kan du ju alltid kika in på min hemsida ;)

Vi saknar dig här på jobbet och tycker du kan börja jobba snart! Iallafall efter semestern..

Kramar Jennie & Angelica

2009-06-15 @ 22:55:05
URL: http://www.danegarden.com
Postat av: Linda

okey, två veckor alltså. Låter mycket svårt för min del. Förr i världen skulle jag lätt klara det, men nu.. ne jag har blivit för matglad helt enkelt =) Ja, man får se framåt och ikväll gick det dessutom mycket bättre! så jag är glad.

2009-06-15 @ 23:04:26
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men det klarar du, håll bara för näsan och drick massa gott sen mellan klunkarna :D Du är verkligen duktig, jag h ade nog aldrig klarat det!



Tack vännen :) hur är det hemma?

2009-06-16 @ 00:03:21
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Nejmen, en till som börjat med pulver! Vad glad jag blir att jag kan inspirera sådär :D Jobbigt att du tycker att det smakar illa. Efter någon dag eller två så kommer det gå som en dans! Bara att svepa skiten och skölja ner med ett glas vatten. ;) Efter en vecka så började jag faktiskt tycka att det smakade riktigt gott! Vad är din målvikt?

2009-06-16 @ 11:06:55
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Linda

haha =) va duktig du är! ja igår va det lyx, nu kanske man börjar komma in i rätta takter igen.

2009-06-16 @ 14:33:30
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha. Jag satt och drack den där äckliga drycken alldeles nyss..och så läser jag: "Slutar väl med att jag går runt i Rickards kalsonger och sitter i soffan och petar mig i näsan."

Råkade naturligtvis spotta ut det jag hade i munnen när jag skrattade. NAJS.

Förresten! Nutrilett chokladsmak är MYCKET godare än Naturdiet. Det smakar typ choklad och banan. Nu tycker jag faktiskt att det är gott!

2009-06-18 @ 16:23:27
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0