.

Ja som sagt, som jag skrev i tidigare inlägg: man får aldrig ha det för bra. Sen Milo fick sprutan så hade det mesta gått åt helvete.. Milo har matvägrat i flera dagar och är fortfarande inte som han brukar. Ratar mina bröst men utpumpad i flaska går ibland, andra gånger vill han ha ersättning. Jag fattar ingenting? Från att ha vart en glupsk kille som har velat ha mat så fort han blivit hungrig till en som bara skriker så fort man vill erbjuda. Usch, vilken påfrestning för humöret.. har känt mig mer eller mindre schizofren. Ibland har jag bara gråtit för att det vart så jobbigt och helt plötsligt har jag bara suttit och skrattat :S Var till bvc igår och de hade väl egentligen inget mer tips än att försöka få i honom vätska, kunde vara magen också.. så det är väl bara att vänta och se antar jag!

Rickard var tvungen att vara hemma med mig igår, annars hade jag nog brutit ihop. Är hemma idag igen faktiskt, Milo krånglade med flaskan under natt målet så det var lika bra.. Problem som såna här suger verkligen musten ur en, har en sån sjuk huvudvärk och har obehag i kroppen, känner mig bakis och vill spy. BLÄ!

Nä nu ska jag ta och göra lite gröt och dricka en stoor kopp kaffe, det lär behövas ;)




Milo två månader

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va jobbigt! hoppas det går över snart..

2009-06-09 @ 10:57:11
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hej Finalina! Inte visste jag att du börjat blogga. Jihoo va kul. Nu får man lite uppdatering via etern oxå! Vad lik han är Rickard på kortet till vänster i headern. Helt sjukt lik! Duomhan tar musten ur dig kan du alltid dumpa honom här en stund så du får vila. Du får inte slita ut dig vännen. Shit, jag kommer ihåg hur det kunde vara när de var små, ibland var man färdig att slänga både democh sig själv i väggen ;o) Nä men allvarligt , jag gör gärna det om du behöver.Om han tar flaska så är ju det inga problem. Har man ingen egen bebbe får man försöka sno till sig andras vettu haha... Kram på dej! Petronella

2009-06-09 @ 17:27:07
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Lina

Till Pellan:

Aw, vad gullig du är!! Ska komma ihåg det när det är så där jobbigt igen :) Annars får ni gärna vara barnvakt någon annan gång då han även e glad :) typ om vi ska gå på bio eller ngt! Haha, ja visst är dom lika? Så innibängen.

2009-06-09 @ 17:54:21
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: zandra

Hej!!

jag förstår dig, william var lika dan, man höll på att bli tokig. jag slutde då och ama honom och han fick ersättning var mycket lättare.

stå på dig jag lovar att det bli bättre.

2009-06-09 @ 22:04:38
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Nemen tack, du med sötnos :D



Oj vad tiden går fort! Skitunge ät din mat hihi ;)

2009-06-09 @ 23:51:46
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0