Jag ser dig när jag blundar

Igår så blev det färg må ni tro :) Färgen hette gråblå så det var ju som hittat. Tog iofs inte hem någon provburk att testa med, så vi håller tummarna att den är bra. Det känns bra iaf, och man ska ju lita på magkänslan.. eller hur?

Sen kom vi hem och jag drog vidare till en nyöppnad sybutik här i Rimbo/Asplund. Nettes kompis Matilda har byggt om sitt garage och gjort en mysig liten affär.. och där fanns det ju självklart helt sjukt mycket tyger, men snäll som de va så hade de redan pratat ihop sej om vad jag ville ha och tagit fram de :) En annan blir ju blind när man går in i såna där butiker, man vet varken vad man ska ha och det enda man ser är mönster. Mjamja, hittade i af jätte fina tyger.. En vit med broderat mönster på, som ska vara som någon slags överklänning (?) och en en ljusblå i lite glansigare typ som underklänning, som kommer skymta igenom broderiet och nertill. Och ett band såklart.. Milo kommer bli så himla söt! Och Nette ska försöka göra den inte så tjejig heller så det här kommer bli galant.. Vi skulle upp i veckan igen och hämta tygerna och mönster, sen så är det bara att börja.

Idag så har jag ännu inget planerat, tror ja i af.. Skorpan ville åka till täby men jag skippar nog det. Drygt att gå när det är så sjukt varmt, och det lär säääkert vara as mycket folk också. Nä, det får bli hemma! Ska iaf fixa lite frallor till våra husgubbar/pojkar..

Igår kväll så käkade jag mat, jummie :D Entrecote, tzatsiki och en avokadosallad! Och det smakade så gotti.. har kommit underfund med att om jag inte får i mig något som en shake eller sallad i jämna mellanrum så blir jag ett monster. Blodsockret sjunker asfort och jag blir som en tickande bomb.. Hädan efter så SKA jag lära mig att ta något innan smällen kommer.


 

Milo, nappe&snutte har en djup diskussion med fjäril

  

Kommentarer
Postat av: Linda

asch då :) tack sötnos!



Vad roligt att det går bra med dina nutriletter, nu är det ju inte långt kvar alls. Det har ju gått jättefort också :) DU ÄR SÅ DUKTIG!

2009-06-30 @ 11:33:39
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Haha ja det är en hel djungel med märken på blöjor, nappar, våtservetter you name it!! :) Man vet fanken ut eller in när man står där bland hyllorna...:)

2009-07-01 @ 10:56:59
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Linda

aa det är från jobbet :)

2009-07-01 @ 11:11:37
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Hey! ah det var riktigt härligt, man behöver lite miljöombyte ibland. Blir de inge bad i långsjön då? Jag har inte heller badat i sjön/havet än, tror faktiskt jag tar det 2010 istället jag me, har blivit en riktig badkruka =) Hur går de med huset då?

2009-07-02 @ 10:09:50
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0