Linafina

I morse ställde jag mig på vågen, och den visar -2,3kg wooho! Härligt. Tog lite mått i början av veckan oxå; midjan -7cm, rumpa -3cm, bröst -7cm (ja dom försvinner). Har inte hänt mycket över höften, armar eller lår.. ynka -0.5-1cm bara. Känns helt super och det ger mig en rejäl kick för den här veckan! Då ska jag inte dricka något kaffe alls eller ta någon frukt. Nu blir det bara shake i 7dagar framöver :)
Fick smaka en shake med choklad av syrran i helgen, och wtf! Är ju huuuur god som helst.. har en annan pinat i sig skit som smakar jordgubbshavre när det finns sånt som smakar chokladpudding?! Så snart blir det en sväng till affären för att köpa nytt. Hade fått för mig att det skulle smaka ännu värre med choklad som att jag inte är så förtjust i det. Men, vilket himmelrike.
Fick även ett tips av henne att ha vattnet i frysen ett tag innan den ska blandas.. GOTT!!

Nu står mitt hus på tomten, tjihi :D men än så länge bara undervåningen. Jösses vad snabbt det går alltså.. och nu längtar man ännu ännu mer till att flytta in! Var bara där en snabbis och tog lite bilder, och blev inga bra alls för jag kände mig stressad och i vägen. Men vi ska dit ikväll och inspektera lite så då tar jag nya och lägger ut!
Rickard åkte iväg strax innan klockan 7 och hjälpte till, ska vara där hela veckan och vara så kallad "hantlangare".

Mjaha, Milo sover luch och jag funderar ärligt talat på att lägga mig bredvid. Måste ju passa på när han sover länge, senaste dagarna har han sovit från kl 13-15 (+/- 30min). Det gillar jag :)
Hoppas ni får en lika bra dag som oss här hemma! Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia Germundsson

grattis tjejen bra jobbat! Jag börjar med nutrilett idag men hittade ett combo paket där allt för 5 dagar finns med, soppor shakes måltidsbarer och massa gott, 6 mål om dagen men med variation! Kramar

2009-06-22 @ 14:10:46
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Postat av: Erica

ÅH! Lina, det är ju asbra! :D Fyfan 2,3 kilo! helt otroligt! Bra att du sa det, då kör jag på jordgubb dirr!

2009-06-22 @ 14:47:07
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Grattis till viktnedgången! Hur bra som helst ju :) Håller med om att chokladshaken är god, har inte prövat jordgubb men varför bryta ett koncept som fungerar.. ;) Vad kul att huset har kommit nu, måste kännas mäktigt! :D

2009-06-22 @ 15:57:03
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Therese

Nemmen gud va du är duktig! Jag får ont i huvudet utan mat..

Kul med hus, önskar min karl oxå ville bo i Rimbo.. då hade vi oxå haft råd med nybygge..

2009-06-22 @ 16:51:59
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0