Det vackraste jag vet är att se dig när du sover

Guud så varmt det har vart idag, och jag vet.. man ska inte klaga. Men ärligt talat så tycker jag inte om när det är as varmt, då man knappt kan vara ute. Hatar förövrigt att sola också så jag är alltid vit.. tacka vet jag skugga :) Satt hemma hos Pettersson på hennes ute plats och softade.. i skuggan förstås! Såg mitt hem därifrån och Rickard som "slet" på övervåningen. Stackaren ska ju vara med och hjälpa till första veckan men det verkar inte finnas så mycket att göra för hans del.. Och snart börjar det väl dra ihop sej att börja städa efter byggarna på kvällarna också, då lär ju vara en hel del istället En handlingsplan av soppåsar och annat krusidull måste bli..

Senare på kvällen så ringa Fia och Thomas (och deras Leia förstås) och ville kolla på huset. Annars så har det inte hänt så mycket stoj.. Kalas för Rickard i helgen som sagt :)

Och vet ni vad, idag så tog jag mig en räksallad.. fy skäms. Men jag var såå sugen! Så tråkigt att man ska känna ångest bara man tar en sallad, what?! Men snart är mina två veckor över så då får jag i af äta ett mål om dagen.. mumma.
Imorgon så bär det av till Norrtälje för klippning och lite handling till smörgåstårtorna. Fick ett jätte bra recept av Pettersson som jag tänkte ge mig på! Inte så krångligt än så länge men sen när det kommer till garneringen så blir det väl säkert andra bullar..

Lyssnade på lite doplåtar igår.. psalmerna låter ju rätt hemska. Men tror det är bestämt med "Gud som haver barnen kär" och "Tryggare kan ingen vara", typ de enda som inte är så jätte mycket Gud/Jesus och hans kompisar i. Sen så skulle det vara super mys att ha någon solo sång.. men man är ju ingen stjärna på att sjunga. Någon i min närhet som vill offra sig ;)

Nu blir det en lååång dusch för min del i af! Ha en trevlig kväll, krams!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja juste, dagen efter min födelsedag ;) hihi! Då är det nästan bara en månad kvar ju :)Gu vad spännande!

2009-06-24 @ 21:52:33
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Sofia Germundsson

En sallad har ingen dött av, tycker du är kanon duktig!

2009-06-24 @ 23:47:26
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Postat av: Petronella

Sjunga???...mohahahahhahaaaaaa.....jeeezez det skulle va nåt det.



Längtar efter smörgåstårtan just nu jag. Har precis vaknat. Är vrålhungrig nu.



Kram o grattis till "halvägs till 50" igen, hehe...

2009-06-25 @ 17:02:52
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0