Han kom med sommaren

Goo morrn alla glada :)

Igår natt kl 03.37 så fick Jenny och Stefans sin lilla kille! Aw, det är så mycket känslor som springer genom en själv när sånt här händer.. Satt vid köksbordet och var tvungen att höra hur det gick, så kom han under natten. En snabb liten rackare! Nu är Milos lekkamrat här så nu blir det full rulle om några månader ;)

Och vem var bäst igår på Friskis då? Eeeeehh, jag kanske?! Jodå, jag och Malin pallrade oss dit.. började få ångest när jag insåg att jag faktiskt skulle ställa mig där i gruppen och studsa, men det var hur kul som helst att springa av sig lite!! Men jag har ingen träningsvärk som jag trodde.. möjligen lite stel i ryggen men det är för att jag är så sjukt otränad där. Vi funderade på om vi skulle pröva på måndagens medelpass. För den som vill jympa lite så är det måndagar och onsdagar kl 19.00 nere vid arkadien i Rimbo.

Går in på min fjärde shake-dag (klappar mig själv på axeln). Jag är bara för bra alltså.. jag klarar det här som en smäck! MEN, har fått något snurr i hjärnan att jag förstör min bantning genom att äta vindruvor och morötter. Hm.. inte bra, inte bra. Hoppas man inte blir knäpp av det här sen.. vill ju kunna äta utan att ha skuld känslor!!

Jao, idag så ska jag äntligen träffa kära Pettersson! Skulle tagit en promenad men det verkar inte bli så bra väder så det blir nog av att chilla inne i värmen :) Och vet ni vad, nu börjar vi räkna ner här hemma! Nu är det 4 dagar kvar tills huset kommer ;)





          

Milo älskar att bada ♥



Kommentarer
Postat av: Petronella

Hej hopp! Duktig du är :o) Men du shit, imorgon är det ju midsommar,då blir det väl shakelöst väl? Hoppas ni får askul. Du Milo, faster har finfint badkar ;o) Kram o bye. Ps. Tack för grattiset! Petro

2009-06-18 @ 15:55:51
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ska bli fint väder nästa vecka. Vilken tur :-)/Kram

2009-06-18 @ 20:59:21
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0