Shine on me

Godmorgon alla läsare!

Nu är jag nyklippt :) så skönt det är att göra av med lite barr. Blir så nöjd varje gång jag går från Martina, annars brukar det vara både det ena och det andra det är fel på men hon är bara för bra. Roligt att snacka lite också, finns ju ändå lite att bladdra igenom när man är gamla jobbarkompisar.

Efter klippningen så drog jag ner till arbetsförmedlingen där Skorpan satt med mitt barn, hon skrev in sig i deras system och fixa. Så då passade jag på att mata knodden och göra ombyte, perfekt! Tycker fortfarande det är lite bökigt när man ska ge sig iväg med flaskor hit och dit.. men det kommer jag väl in i snart så småningom hoppas jag. Skit jobbigt med sol också, är ju sjukt stark och så ska man försöka skydda Milo från den. Tror att jag har läst någonstans att man inte ska smörja in små barn under ett år (?) med solskydd? Men vad ska man göra då.. ibland så finns det ju tillfällen då man inte kommer undan från solen..? Jaa, jag jag nog in på apoteket iaf och köpa..

Idag så ska jag göra smörgåstårtor :) najs. Tror att det kommer bli galant.. hämtade undetlägg hemma hos Nette, tur att hon har sånt annars vete fasen vad jag hade lagt de på.
Börjar bli riktigt less på nutrilett faktiskt, känner att min hjärna blir helt förstörd.. Hade tänkt att inte äta smörgåstårta i helgen, men det ska jag fan i helvete göra visst! Det är jag värd :D så det så.

I huset så händer det inte så mycket bildmässigt faktiskt. En farstukvist håller på att få sin plats och takplattorna ska upp på måndag tror jag.. Så då kommer lite mer uppdatering därifrån! Vi håller på att klura ut hur vi ska ha tomten också, inte det lättaste kan jag meddela. Men vi är i af överens om att vi ska ha en stor häck runt tomten :)

Milo har fått smaka på lite morotsdricka senaste dagarna, och han tycker det är sååå gott :) Så idag tänkte jag försöka ge han lite mat när han strax vaknar.. Han har sett så himla sugen ut när vi har ätit så känner att det är dags!



  
Miloplutt älskar att gosa med fötterna


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det gör man nog verkligen! Det blir ju på ett helt annat sätt då! :)

2009-06-26 @ 15:52:57
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja jämfört med media disken är det verkligen så mycket finare ;D



Dom är här mer än en vecka och bor hemma hos oss. Annars bor dom i göteborg :) hans mamma är svensk nämligen :)

2009-06-28 @ 12:04:02
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Petronella

Himla god smörgåstårta var det. Vi tog en bit till sen ;o) Du, Amanda undrade vad Rickard fick av dig? Jag har ingen koll alls. Kraaam P. och Amanda som står brevid.

2009-06-28 @ 21:43:22
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0