Söööndag

Fyfasen vilket väder! Så dystert.. iofs så tycket jag om regn men inte så här, i en vecka :S Känns som att det var hundra år sen jag var ute med barnvagnen och tog en långpromenad.. får bli ordning på det när vädret kommer igång igen!
Idag så var vi på student-fika för Paulina i Rånäs. Fick jätte god smörgåstårta och massor av fika därtill.. så nu har man svullat på sig som att det är sista dagen. Imorgon så blir det nämligen pulver, pulver och endast pulver :) Har följt en tjejs blogg (http://smokingcankill.blogg.se/) där hon skriver om sin vikt nedgång med just pulverdiet.. så jag blev så himla sugen (hur man nu kan bli det på pulver) att försöka jag också. Prövade en gång förut för något år sedan fast bara för en dag, trodde jag skulle dö.. mådde så himla dåligt och kändes som att jag skulle svimma hela tiden. Men nu ger ja mig på det igen.. hoppas hoppas :)

Och nästa måndag så kommer vårt hus!! Gah, som vi har längtat! Som jag säkert skrivit innan, vi hatar vår lägenhet.Tror till och med att katterna gör det också, den ena vill typ aldrig vara inne. Går ut på morgonen och in sent på kvällen, spelar ingen roll om de är världens oväder ute. Felix ska UT! Och de två andra mupparna springer som efterblivna elefanter.. gnager på tapeter, tar en tass sand och öser ut kattsand, skiter utanför kattlådan, krafsar på stängda dörrar, river i gardinerna och är allmänt störande. Sover verkar dom aldrig göra.. i af inte när vi ska sova, då ska man gärna leka "katt och råtta" över oss o sängen. Om Milo ligger i babygymmet eller sover i soffan, då ska man hoppa jämfota förbi så att det låter extra mycket. Så man förstår ju att Felix håller sig ute men sina nya "kattfamilj" i huset bredvid, man kan ju inte hänga med reetards ;)

Imorgon så var det tänkt att det skulle bli friskis på kvällen, men vädret sägs ju inte bättre sig.. synd! Men det är på onsdag igen, i bastempo så det kanske är lika bra att börja försiktigt. Jag menar, jag har aldrig vart mycket för att röra på mig.. så man kommer ju säkerligen inte kunna gå på en vecka efter ett pass. Min Leg magic står i vardagsrummet och ger mig ångest också..  menmen, en sak i taget :P

Nu ska jag sätta mig framför tvn med en skål nötter! Rickard är med Örjan och spelar Tennis till elva så jag kommer säkert somna i soffan.. som vanligt när jag ska se på film eller annat långt :) Hoppas ni haft en bra helg i af!! Kram ♥





• Wish me luck •


Kommentarer
Postat av: Petronella

Hej hopp! Du, det finns ju barer med. De är riktigt goda. Med choklad och allt möjligt. Jag och Ö provade det för typ 2 år sedan. Funkade bra (då alltså haha...) Det var rena lyxen att ta en kopp the och en god nutrilett-bar. Mycket godare än pulver! Jag ska nog somna lite i soffan nu jag med :o Kraaaam P

2009-06-14 @ 22:29:52
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Erica

Hej dude!

Såg att du ska ge dig på "pulver dieten" ! Jag läser också hennes blogg och har också blivit sugen att testa så du måste hålla mig uppdaterad om hur det går för jag hade också tänk testa! :)

2009-06-21 @ 17:25:32
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0