Välkommen hit!

Jag som skriver här heter Jaqueline men går mer under namnet Lina. Jag fyller tjugotre år i december och bor tillsammans med min sambo Rickard i Rimbo, nyblivna föräldrar till en liten Milo som föddes den 9/3-09. Hos oss så bor även våra tre katter; Felix, Flingan och Frank (som egentligen är en tjej).  Just nu så är jag såklart mammaledig och det är så skönt nu när värmen börjar komma! Annars så jobbar jag som servitris på Johannesbergs Slott som ligger lite utanför Rimbo mot Uppsala, där trivs jag som fisken i vattnet med jätte mysiga arbetskompisar. Något man saknar nu när man inte träffas så ofta, är att bara vara där.. snacka skit, dricka för mycket kaffe så att man får ont i magen, "gömma sig" i paviljong salongen  med Angelica ;) Jag och min Rickard har gett oss in på att bygga hus, en väldigt rolig upplevelse men också lite komplicerad ( i alla fall för mig, som inte förstår så där jätte mycket). Än så länge är bara grunden färdig och huset kommer i moduler vecka 26, och vi längtar ihjäl oss! Mentalt så har vi redan flyttat ut vår sunkiga tvåa så det ska bli helt sjukt skönt att få flytta till något så stort, ett eget hus!

Jag vet inte riktigt vad bloggen ska handla om. jag menar, lilla jag, en lagom grå person som lever ett vanligt liv, i en vanlig paket familj... Men hur som haver  bloggen kommer väl att handla om vardagliga saker. Livet som människa men kanske framförallt som mamma, ett liv som ter sej annorlunda för varje dag som passerar. För dig som är intresserad av inredning och vårat husbygge så kommer det nog hamna en heldel inlägg om det också!

Så enjoy! Kram!



Kommentarer
Postat av: Linda

hey! gud va fin den vart bloggen! han verkar kunna de här han =) ja det gick bra, förutom att de blev lite sent, kom hem typ för en kvart sen..hehe och att jacks jacka tappades bort. haha,kaos. men vi fick me oss lite iaf. matbord som har varit mycket efterlängtat. Hur mår ni idag? trisst väder de va idag...

2009-06-02 @ 22:24:49
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0