Ändrade planer

Det blev helt ändrade planer igår så vi åkte aldrig iväg till Fia. Rickard behövde bilen till jobbet och jag orkade inte ta med mig allt och sättas i en buss, näh det får bli en annan gång. Men jag hade inte tråkigt för det, Skorpan kom över strax efter ett. Hann dra en sväng med dammsugaren innan också, men inte så värst bra märkte jag idag.. hm :S

Gårdagen bestod mest av att löka i soffan med Milo och Skorp. Zappade runt på alla kanaler som fanns till vi blev hungriga och åkte till ica och handla mat, för mig blev det tonfisksallad.. och sen så blev det lite synd framme vid kassan, två marabou ville följa med mig hem ;) Kollade på någon film på trean men jag hängde knappt med som att Milo skulle nattas.. Men han blev arg och skrek som en stucken gris när vi skulle natta, ville varken äta eller sova. Så han fick vara uppe längre.. halv tio igen så försökte ja, men näh samma visa. Bara en skitarg unge. Försökte pumpa ur lite mjölk för att det kanske skulle vara lättare att mata honom, gick lite men han var ju så trött så han var inte ett dugg intresserad av min dyrbara mjölk (!) Jag gav mig och han somnade som en stock efter tio. En övertrött Milo är inget att leka med..
Sen så spelade vi lite Kalaha innan Skorp skulle hem till sig, inte så jätte underhållade spel. Vi var nog mest inne av vad turkarna i bilen utanför gjorde ;)

Idag är Rickard ledig, skönt :) Men han ska över till ett par kompisar och både spela och kolla fotboll.. tur för mig för då slipper jag se fotbollen här hemma. Men tråkigt också att han ska iväg.. fast man behöver ju komma ifrån varandra lite och träffa folk ;)
Milo verkar dock fortsätta på sin jag-ska-jävlas-hela-dagen-dagen, mindre roligt för mig! För oss så blir det en lång promenad och sen äta middag här med Skorpan, kanske se någon bra film och pysen håller sej lugn, Annars får de vänta tills han är sövd! Nu ska jag plocka undan efter gårdagens bravader..


       
     Kongo i sitt ess                Monstret tog en tupplur




Kommentarer
Postat av: Linda

Jajjamensan det gör jag :)

Det har duggat här idag faktiskt, tro det eller ej. Händer typ aldrig! Men nu verkar det ha slutat så till kvällen kanske solen kommer ändå.



Vad söt er lilla prins är :)

2009-06-06 @ 13:10:16
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0