Milo 3 månader

Dagen har än så länge gått väldigt bra :) Börjar bli på bättre humör också så det börjar kännas bra i kroppen, har fortfarande huvudvärk och känner mig lite yr. Men ja antar att det kan bero på att jag knappt har ätit något senaste dagarna.. så ikväll ska jag gotta i mig lite godis och slå på en film efter Milo somnat! Rickard är ute med lite släkt och spelar biljard och äter middag. Så det blir att mysa med sej själv ikväll.. krypa ner i soffan under en filt och tända lite ljus, det ser jag fram emot. Måste bara hitta en bra rulle..

Vet inte riktigt hur länge jag kommer orka pumpa ut mjölk till flaska.. ett sånt jävla bök! Så har lite beslutsångest om jag ska börja ge ersättning istället.. har grummat på det länge men kan fortfarande inte bestämma mig :S Nu ligger han i vår säng och tar en lite middagslur, så då hinner jag röja undan lite skit överallt. Håller på nere i tvättstugan med tonvis av skitiga kläder.. lite små pyssligt när man han Milo ensam ockå, mycket spring upp och ner.. Men det är bara att sätta han e selen och knata dit, annars har jag väl inga kläder kvar antar ja.
Jaja, så mycket mer händer det inte idag! Imorgon tror jag att det bär av till Täby C, behöver inhandla lite stuff :) Om ja vågar ta mig iväg med flaskor hit och dit! Hoppas ni har en bra kväll.


Idag blir vår skrutt 3mån ♥


Tolv timmar

         

Kommentarer
Postat av: zandra

ja roligt med lite tillökning=)

jo det kommer förvinna, det blir bara mindre och mindre försök att inte pumpa så mycket för då prudocerar du mer.

kram

2009-06-10 @ 08:24:44
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe mm det var gott, fast långa vägar ifrån snus med nikotin.. åh va skoj, ska du ut med jobbet? ihelgen eller?

2009-06-10 @ 15:25:30
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0