Ooh

Nu har äntligen Milo somnat om. Han har blivit så gnällig och bråkig med amningen så jag håller på att tappa orken.. Skriker som ja vet inte vad när jag ska ge honom mat, vill absolut inte! Och man kan ju inte bara strunta att ge honom mat :S Prövade med en så kallad amningsnapp och det gick en stund.. så nu är han i af inte helt tom i magen, Vet inte vad det kan bero på? Kanske har att göra med vaccinationssprutan.. hoppas det går över snart. Är så jobbigt när han blir arg..

Skorpan kom över igår igen, men som vanligt så är hon så jävla seg (!) så jag väntade, väntade och väntade. Och ringde ca tre gånger innan hon kom.. otålig som man är ;) Blev en lika seg dag igår.. Vi kollade på tv, käkade middag, lekte med Milo, laddade ner film, drack te och mumsa på mina muffins. Sen runt tio så kom Rickard hem lagom lullig :) Skorpan gick och Rickard somna i soffan, så jag satt uppe i min ensamhet och klickade runt på lite kläder. Behöver verkligen fler linnen.. Kan varken ha det jag hade när jag var gravid eller det jag hade innan. Så det är lite frustrerande att inte kunna ha något som sitter bra! Hittade inget speciellt heller, vet inte om det var för att det inte var något snygg eller om jag inte känner för att ha åt sittande kläder efter graviditeten? Vet ju att man inte ska ha bråttom med kilona som är kvar men ändå vill jag bli som förut NU!
Det blir i af ute friskis när det kör igång med Malin J och Skorpan :) huh.

Igår så badade Milo i badkaret med Rickard, han tyckte det var  väldigt roligt att sparka mot hans juveler :P
Får se vad som händer idag då, Antingen blir det en hel-hemma-mys-dag med Rickard eller så drar Jag och Skorp in till täby, behöver som sagt något linne och sen studentpresent till lilla Paulina som går ut på fredag :)
Hoppas ni haft en bra helg! ♥


    

   

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnosen!



Haha ja men idag skiner solen igen så då ska det solas ;D

2009-06-07 @ 10:33:02
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina bilder på er! jaa jag har sett det, att man kan beställa hem tavlor, det vore ju kul att ha! jag beställer från extrafilm, dom är helt okej. ahh verkligen att man har mycket kort, måste nog gallra ur.. för många är ju inte så jättefina.. jobbit de där med amningen, har haft samma problem, att han inte vill. Skitjobbit. Jack vägrar att sitta och amma, så jag måste ligga i sängen med honom varje gång.suck =)

2009-06-07 @ 11:45:47
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Herregud vad söööt han är lille Milo!! :) Går allt bra annars? :P

2009-06-08 @ 20:47:13
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0