ibland är inte livet rättvist

Jaha, så då sitter man här igen.. arg och irriterad :( Fy fan vad det här tär på mig alltså.. Ibland vill jag bara säga tack för mig och gå ut genom dörren, men så fungerar ju inte världen när man har en unge. Han har inte velat äta speciellt mycket idag.. natt målet ville han inte ens ha, jippie. Jag har verkligen fått i det rekommenderade intaget, INTE!

Var ju som sagt till Täby idag men hittade inget, prövade en massa kläder men inget satt bra! Ibland ska man bara inte gå ut genom dörren, idag var en sån. Fick med mig en termos från Claes Olsson och en lite present till Pau från en annan affär :) Imorgon så bär det av till Bro där hon ska ta studenten, inget vidare lust att åka iväg som att allting känns piss.. känner på mig att dagen kommer se likadan ut. Usch vad bitter jag låter.. Jag som alltid är så glad, känner mig mer eller mindre som en åskmoln som kan smälla till när som helst :S

På måndag ska jag börja banta, that´s it. Ska bara klura ut hur.. nu när det är över med amingen så nu jävlar ska gravidkilona bort. 8kg = putsväck!

Hoppas ni iaf har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Petronella

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!



Innan du vet ordet av står han där i studentmössa han med :o)



Ps. man får låta trött och bitter....sådetså...

2009-06-12 @ 18:07:42
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Petronella

Just det, glömde säga. Det är väl bra att ni kollar så det inte är något fel. Men SKIT fanken i det rekommenderade intagshelvetet. Du blir bara stressad ju! Kram igen!

2009-06-12 @ 18:21:28
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0