Bebis på ingång..?

Skrev precis ett sms till Jenny och frågade om hon känner om bebis vill komma ut, och tro fasen då att hon tror att vattnet går precis!! Gah, jag är helt lyrisk :D Snart har dom deras knyte här.. ow! Tänk att man känner på sig när det börjar hända grejer.. gått och tänkt på henne i stort sett hela kvällen så bara händer det. Nu väntar jag heeel spänd på uppdatering!

humhum, imorgon så laddar jag till ett friskis pass med Malin. Ska bli skit roligt att komma igång på riktigt! Ikväll så har suget efter mat börjat komma igång, har gömt godis i skafferiet som jag inte kan släppa tanken om.. men jag SKA INTE röra. Tror nästan att jag måste slänga skiten för att vara riktigt säker :S

God natt på er! Nu ska en annan plocka undan lite hemma och sen försöka sova..





Finns det något sötare än bebisfötter??


Grattis Pellan på din dag!!




Kommentarer
Postat av: Tinnar och Torn

Hej Lina,

Vikken bra blogg - lusläste dina inlägg igår kväll. Du skriver självutlämnande, roligt och bra.

Bilden på bebisfoten är bara hur bra som helst. Ett tips från coachen: Gör en gipsavgjutning av Milos förtter och händer. Det gjorde jag på Mannes hand och fot när han var drygt tre månader gammal. Hänger på väggen hemma nu.

Ha'de!

/örjan

2009-06-17 @ 11:22:41
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Sofie

Men heej! Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag lyckades trilla in här ja :) Din lilla knodd var ju riktigt söt han! Hoppas allt är bra med dig! Kram kram

2009-06-17 @ 20:22:31
Postat av: Lina

Sofie: Hej vännen! Vad roligt att du lyckades knapra dig hit ;) Hoppas allt är bra med dig med! Kram!

2009-06-18 @ 10:17:28
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0