Väggdekor

Det blev ingen titt på någon gullig vovve, han behövde komma sej till ro först. Saknade sitt mami lite :) Sötis! Men jag hittade annat att underhålla mig med.. beställde hem väggdekor och åkte och köpte tyget till dopklännigen. Och självklart en massa massa bus med Milo som sover middag nu.. han har vart lite gnällig senaste dagarna, eller han tappar humöret lätt. Vill att man ska vara med honom hela tiden och leka.. så det är rätt så skönt när han sover, då hinner man vila upp sej själv tills nästa rond!

Ikväll så ska vi till huset och plocka undan plankor och sopor från tomten. Så Skorp och hennes Malin kommer över efter jag nattat plutt ♥




Den här ska sitta i hallen

   
Toalett dörren och några bilar i gul, ljusgrön och ljusblå till Miloplutt
Gjorde oxå en egen text med "Miloplutt" som jag tänkte ha vid hans säng

Kommentarer
Postat av: Therese

Väggord/dekor är superfint! Vi har väggord i vardagsrummet, "Där du andas, där du älskar, där vill jag leva" :)

2009-07-06 @ 20:45:00
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: designer

Fint dekor ;).Här du kan hitta mer:- www.xxldesign.se mycket snygg.

mvh.

2009-09-28 @ 03:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0