PervoFling

Tjohej!
Skönt att det ska komma lite regn, det ser jag verkligen fram emot :) najsnajs. I torsdags så tog vi oss en tripp till Grisslehamn, drack en smoothie, gick runt och runt.. hittade väl egentligen inget speciellt att göra, vi tog oss aldrig till någon strand eller liknande. Efter lite velande vart vi skulle ta vägen så slog vi oss ner vid en liten brygga, i skuggan! Haha, är man klen så är man.. nä men allvarligt.. skulle kunna tänka mig att bli lite brun, fast det är så bökigt med Milo.. han kan ju inte sola direkt! + att han blir lätt uttråkad senaste dagarna. Tidigare kunde han ligga länge i babygymmet men nu så är det max 10-15min, då börjar han gnälla med sin ljusaste ton så att han blir tvungen att hosta varje gång. Lillaskiten :) Han vet precis hur han ska få som han vill! Och inte kan man låta sitt hjärta ligga och skrika, så självklart att han får som han vill också.

Var äntligen upp till huset igår! Har ju inte vart där sen i söndags så det var på tiden :) Och shit vad mycket det har hänt.. nu så ser man verkligen att det ska bli en riktigt hem där inne, all skit är borta och det står inget i vägen. Lister och tak är uppe, sladdar är dragna dit de ska och alla hål är igen spikade! Det gillar vi! Sen så är takplattorna på g upp och som jag skrivit tidigare så målas det också.. Häääärligt! Och nu är det ju inte alls långt kvar tills vi flyttar.. typ 3veckor, mja.. det lät iofs ganska så långt.

Min morgon har bestått av att försöka få bort allt Flinganhår i alla Milos saker inklusive soffan, fy fan säger jag bara! Den där katten är ju extrem på att fälla.. saken för det ju inte bättre att hon är vit heller, det är vitt överallt! SUCK! Nu är det mesta borta iaf, men jag vet.. att om några timmar igen så ser det exakt likadant ut! Tror att Flingan har fått någon släng av solsting också, man kan komma på henne ibland när hon jukkar på Ior? ehm, trodde minsann inte att honkatter kunde jukka. Hon ser heeelt hemsk ut iaf.. Men visst är hon söt och rar, men jag känner att hon skulle vara mycket mer omtyckt av både mig och R om hon inte ägde päls.

Idag så fyller min käraste sis år, Skorpan! Yaaj. Vi ska på kalas runt ett så det är väl kanske lite bra att göra sej i ordning medan grisen sover.. Rickard ska pyssla lite i huset innan, massa skit som ska köras till tippen! Jaja, vi hörs när vi hörs!


Lite bilder från Grissel



   
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0