Sommartider hejhej

Sitter och funderar på om jag ska orka sola idag..? Absolut det värsta jag vet i hela världen. Och JA, jag sitter hellre i skuggan.. Men det kanske är på tiden att få lite färg, bländar ju folk som jag går förbi.. Eller om man ska smörja in sig med lite brun utan sol med risk att få bajsränder..? Återstår att se.

Igår så kom vår tv, och hjälp vad den är stor. Visst förstod jag då att en 50tum skulle vara stort.. men inte så här, arsch! Det kommer bli så fint i vårt hus! Och självklart skulle R riva upp och kolla allt på momangen, men han fick gott vänta tills på kvällen. Vi gjorde en massa braiga-saker igår, vi städade och drog till Arninge för att storhandlade. Skönt, då har man det gjort! Svängde även in på Babyland och fyndade lite parasoll (ett orange som är aningens fult), en bitring, ljudleksak och ett myggnät. Bara bra-o-ha-saker :) På kvällen så kom Skorpan och slog sig ner med mig i soffan och snackade skit.. finns mycket att älta om, eller älta.. nej, saker man verkligen stör sig på som aldrig försvinner, blir bara värre och värre. Slutade med att jag somnade runt 01.30 i natt för att jag låg och tänkte och blev irreterad.

R och hans pappa har börjat måla kortsidorna på huset också, det är full rulle där uppe nu. Själv så har jag inte vart där sen i söndags så ikväll har jag bestämt att vi ska dit.. behövs säkert städas också, så vi har nog lite att göra där uppe. Idag känner jag för att göra en dagsutflykt.. ta med lite fika (frukt för min del då) och sitta vid någon klippa, doppa fötterna och bara vara nöjd med livet..Ser än så länge inte ut att vara ashett ute men jag lär ha fel, slår ju som en vägg så fort man går ut. Nä, jag ska allt försöka få min karl ur sängen snart! Nu ska jag ta hand om lite disk och mata alla våra odjur till katter!
Ha en skön dag i solen! Kram!




      

  
 
    

Kommentarer
Postat av: Petronella

Snutteplutt! Så söt! Du, fresten, du kan alltid sätta dig brevid mig så slipper du vara vitast, hehe....Kram

2009-07-02 @ 23:10:39
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0