Klick

Så då har även denna dag svischat förbi, dagarna bara rinner förbi och det är allt för mycket man ska hinna med. Jag och R satt häromkvällen och beundrade tvdosans knappar; "power", "sleep", "stop", "mute". Tänk om man kunde få använda de knapparna i verkliga livet ;)

Vi tog en tripp till ntälje på förmiddagen och fixade present till min mami, hon fyller ju år i morgon. Sen åkte R på tennis och jag drog hem till Malin och lilla Leah. Fikade, snackade skit och såg på våra barn när de lekte. Leah har lärt sig krypa för inte så länge sen så det är full rulle på den lilla damen :)

Nu så har Milo vaknat från sin middagslur, som är olika för varje dag som går. Ibland sover han i två timmar och andra dagar i en kvart. Men det måste ju ha att göra med att det är så fruktansvärt kvavt ute!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Möller

Åh vad glad jag blir av att läsa din kommentar! Jag hoppas verkligen att det är så!! :) Tack så mycket. Hur satte det igång sen efter 6 dagar, jag menar... hur visste du att NU börjar det?! :)



Kram!! :)

2009-07-23 @ 17:08:56
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Andreas/Korven

Haha, ja de skulle sitta fint, Det som jag skulle behöva är "Power", "sleep" och "stop" :)

2009-08-15 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0