I got my angel now

Ja hörrni ni, igår så fick jag mycket bra saker gjorda :) inbjudningskorten och sen satte jag mig och knåpa fram foton till framkallning.. trodde det skulle bli mer än väntat eftersom det var så pass mycket. Men till min förvåning blev det ca 270st bara :P

Skorpan kom förbi och vi tog en liten promenad, syndade med en mjukglass på vägen hem.. har blivit mycket små gotti den här veckan, så jag har faktiskt inte gått ner ett gram. Snarare gått upp två.. ruttet. Men det är bara att vara strängare mot sej själv helt enkelt.. eller ja enkelt är det ju definitivt inte men jag får fan skärpa till. Det är ju så nära :) Så om alla kunde vara så snälla och sluta fylla år så att jag slipper äta godsaker!!
Efter prommisen så satte vi oss utanför lägenheten och smaskade i oss lite jordgubbar, eller bara ja.. för Skorp tycker inte om? Eeehm?! Satte upp lite filtar i liggvagnen så att han kunde sitta och leka med sina saker. Det är ju mycket roligare att stå och sitta när man är vaken.

Sen så gjorde vi lite mat och senare på kvällen drog vi till huset.. Som återigen blir SÅ fint, blir mycket tjat så ni går hålla ut. Snickarna är färdiga och har åkt så nu väntas en elektriker och målare som ska dona inomhus :) Och snart är hela huset grundfärgat..

Idag så ska jag, Milo och Skorp hem till Pettersson och titta på hennes vovve :) Oliver är en 8v labrador och flyttade hit igår, lillavovve, han kommer ju vara hur söt som helst!! Verkar som att det blir konstigt väder idag igen, man vet ju inte hur man ska klä på sig. Ena stunden är det så varmt så att man svettas som en gris och andra fryser.. Menmen nu är det dags att ta en lååång dusch medan Milo sover och Rickard e hemma :) Så söööönt.




    




Kommentarer
Postat av: zandra

nej det har vi inte men han vill ju inte göra såna saker=) sånt som en tjej vill att hennes kille ska göra, du vet=)

2009-07-06 @ 10:19:46
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Huset ser ju verkligen superfint ut. Jag vill också ha hus! :D

2009-07-06 @ 14:47:13
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Petronella

Tjoho! Vad fint det blir huset. Men helt stört med vitt eftersom jag vet att ni ska ha blågrå va?



Jaså ni har en bryggare nu. När köpte ni den? Sist vi var där så fick vi ju pulverkaffe har jag för mig...eller minns jag fel nu igen kanske. Jo så är det nog. Det var innan du o Rickard bodde ihop tror jag. Jag var lite sugen på den bryggaren men det blev en Moccamaster iallafall. Den hade fått så himla bra recensioner och så fanns den i vitt :o)

Så nu är den beställd.



Jag tycker du är duktig ändå jaqg med banteriet. Shit jag skulle aldrig palla. Eller jo det har jag ju gjort förut men med barer då, inte shakes.

Nä du...nu kan jag inte sitta här på latarslet längre, nu måste jag måååååla. Kramis (pussa Milo från faster)

2009-07-06 @ 15:11:23
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0