Sleep tight ^^

Nu sitter jag här trött och jävlig och tänkte ge mig på att skriva ett litet onödigt inlägg :) Har precis betalt lite räkningar med semesterpengarna, ja hur känns det?? Äh, lika bra att ha det gjort. Då blir det med över när föräldrapenningen kommer ;)
Tss, vet ni vad jag gjorde igår.. satt i min ensamhet och kollade på hoppgungor till Milo, och sen så hittade jag en som var så sjukt fräck så jag och Skorpan drog till babyland i uppsala för inhandling. Oh shit.. den var så hemsk dyr så jag tänker inte berätta vad den kostade :P Milo har än så länge bara suttit i den några gånger idag men man märker att den är väldigt omtyckt. Skiner som solen när alla djungeldjur låtar. Sen så är han kanske lite för liten för den också, man får ha något under hans fötter som han kan ta tag och guppa i. Men om några veckor borde den vara perfekt, då kanske han tom lär sig att snurra den.

Skorpan sov hos oss under natten för att lilla Oliver kom på morgonkvisten. Sagt och gjort så gjorde han det, det lilla trollet. var helt galen första stunden men sen så lugnande han ner sig.. Kissade x antal gånger på golvet, som inte alls var roligt att torka upp. Han är ju bara valpen så han kan ju liksom inte göra något åt det. Så himla sötis.. MEN, jag har bestämt mig nu. Efter idag så vill jag faktiskt inte ha en hund lika mycket som innan. Visst, dom är jätte söta.. men vilket jobb med en hundvalp.Näh, tacka vet jag katter som sköter sej själva ;) Frank vad väldigt förtjusad i Oliver och ville mer än gärna vara med honom hela tiden. När hunden låg och sov så kom Franka fram och luktade lääänge.. Flingan däremot betedde sig som en spottkobra. Så fort hunden närmade sig så blev hon helt vild, spottade och fräste och "puffade" upp pälsen. Men det gick bra hur som haver i af.. ingen flög på någon och alla var nöjda.

Skorpan och jag (eller ja, mest Skorpan för jag gick och plockade lite runtom) försökte oss på att göra cupcakes. Hittade ett recept av Laila som smakade skit.. usch :S Mycket besviken. Är ju så mysigt och baka och vänta, göra i ordning.. Duka fram och ta första tuggan. Men det blev mer att vi slickade av frostingen. Den var kanon! Får försöka en annan gång, har ju massor av kristyrblommor kvar :)

Jaja, nu har älsklingen kommit hem. Så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, är förbannat trött. Och imorgon så ska jag gå runt i mjukisar, gammalt smink och se ut som ett troll i håret. För nu är det på tiden att man börjar packa på riktigt.

Godnatt & Klart Slut!



Visst är den ball? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken grej, har aldrig sett en sådan hoppgunga, smart!

2009-07-18 @ 09:56:05
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha vad skön du är som lägger ut en video på hoppgrunkan ;D

2009-07-18 @ 10:32:15
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe. Den där är säkert jätterolig!

2009-07-18 @ 17:41:50
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0