TjoåTjim

Godmorgon!

Ah, jag fick sovmorgon idag :) mycket skönt. Jag och R turas om att gå upp på morgonen nu när han är "ledig" från jobbet. BVC ringde för en stund sen så det var likabra att gå upp, hon berättade att barnläkarmottagningen har stängt i två veckor så vår remiss får vänta. Jobbigt! Skulle vara så himla skönt att få en tid.. men nu får man snällt vänta i två hela veckor. Fast vi skulle ha kontakt med BVC ifall han fick sina jätte kräkningar igen. Så det känns skönt att det iaf är under lite kontroll, vår bvctant (eller ja, tjej) är så himla snäll. Har pratat med henne ett x antal gånger pga Milos mage och det känns alltid bättre efter.
Så vi fortsätter i samma spår att rätta till stackars bebis-magen, Katrinplommon och messmör :)

Jaha, det var några dagar sen jag skrev så jag får uppdatera lite! I måndags så kom Nette över med kristyrblommor, jag fick ju inte vara med i tävlingen som att jag var släkt men man kan ju säga att jag vann ändå. Fick massor i olika färger så till i helgen så ska jag baka cupcakes! Yääy* Fia, Thomas och Leia kanske skulle ha vägarna förbi och titta på huset så det passar ju perfekt! Efter Milo vaknade gick vi över till henne, Skorp hängde på också. Fikade lite och kollade på lite klipp från datorn, sen var det sovdags för en av oss som somnade i Nettes famn ♥ Men när vi väl kom hem var han huuur pigg som helst och ville gärna vara vaken längre än vad han brukar. Så det tog typ 1,5tim att natta honom :)

Och igår var vi i huset, oooooh! Och vet ni vad, nu har vi fått upp tapeter. Och klart så har vi valt jätte snygga fondisar som snart kommer på bild. Annars är det vitt,vitt,vitt. Förutom i Milos rum förståss, där ska det vara babyblått. Golvet läggs i dagarna då killen som gör allt ska vara klar imorgon, så då kommer jag självklart gå där som en japan med kameran i högsta hugg! :P
Korten som jag beställde på Milo kom i brevlådan igår också, så fina.. Nu behöver jag bara ett par album att sätta in dom i.

Verkar som att det faktiskt blir fint väder på riktigt idag! Härligt. Till lunch när Milo har sin sovstund ska det bli en redig promenad! Vad så länge sen det blev och det är alltid så skönt att gå ut och rensa skallen lite..
Det går inte alls snabbt för oss att packa heller, usch. Det är ju så grymt tråkigt! Men ja, det måste ju göras så jag kommer ha så mycket sista veckan innan inflyttning. Och imorgon bär det av till skogs hem till Zandra och hennes Meya som är några veckor äldre än Milo.

Och just ja..
nu väger jag 63,2kg! Så nästan nere på inskrivningsvikten som låg på 63kg ;) hhähäh. Nu är det bara några mer till som ska bort sen är det klarbantat för en stund.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

duktiga tjejen :)

2009-07-15 @ 10:11:20
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktig du är med vikten :)



Jag vill se lite bilder innefrån sen också på tapeter men kanske är roligast när allt är klart, snart flyttar ni in :)

2009-07-15 @ 10:46:10
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0