You are my night sky

Det blev en hel dag ute på vift! Mestadels spendera vi tiden på IKEA där vi fick med oss lite smått och gott. Bla lampor, kuddar, en pläd och lite krokar mm. Men det är ju långt ifrån färdigt av det vi behöver, så dit blir det fler turer. Var inne på Bauhaus och R hittade en takfläkt till vardagsrummet, själv så höll jag mig en stund vid fyndhörnan och hittade en lampa till Milos rum nedsatt till 50%. Goodie ^^

Sittvagnen var en riktigt diss. Milo tyckte inte alls om den och förstod inte alls varför han var tvungen att sitta i den. Fällde ner den till liggläge men det var fortfarande inte bra, låg mest och bökade och sov en kort stund. Vilket jag nästan förstod att det skulle bli, han har inte gett några "tecken" alls på att han vill se vad som händer utanför vagnen än. Så det blir några veckor till med liggdelen :) Under dagens lopp så har han inte vart allt för gnällig, men fortfarande kink med maten.. får mata honom i sista sekunden innan han somnar. Så tiden tills dess så har han tappat humöret hundra gånger för magen är tom och han nobbar flaskan helt. Skulle SÅ gärna vilja krypa in i hans lilla hjärna och kolla igenom vad det är som är fel med flaskan, han lär ju ha en rejäl hat-bok om nappflaskor. Han vill ju inte ens ha annan dricka i den så det är något han har fått för sej.
Lite kvällsbad med både pappa och mamma och sen var det dags för plutten att sova. Nattningen gick bättre även den :) Skönt. Är så tråkigt med ett avslut på dagen med en ledsen Milo. Lite gnäll var det förstås, men mer övertrött.

R är över till Magnus och spelar lite spel så jag ska ta och leta upp lite fler avsnitt av Lipstick Jungle :) Såg hela första serien på en dag när jag hade gått över BF med Milo. Så den kändes mer som en lång film, och hur bra som helst!
GODNATT!







Katthångel i soffan



Bjuder på lite gammal musik med Evanescence - You

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad kul att du gillar bloggen! Appropå ett tidigare inlägg du skrvit om mammabloggar där allt verkar så perfekt! Jag tror inte att nån har det så perfekt! Det är kämpigt med småbarn och jag tror snarare att de som inte har det kämpigt har nåt fel! Vi har sedan Harry föddes alltid nåt som bekymrar oss och som vi tror är fel. Jobbigt att det strular med maten igen! Håller tummarna för att det blir bättre snart!

2009-07-22 @ 11:06:25
URL: http://grodyngelpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0