Jag reste runt jorden men du fanns här mitt framför mig

Det blev mycket packning för min del igår.. så nu ser det ut som ett bombnedslag hemma, men det har det ju iofs gjort senaste veckorna i af. Men jag verkligen HATAR när det är stökigt och allting ligger precis överallt. Och snart är det över, tack gode gud för det. Men med vår vanliga tur så lär det väl säkert hända något drastiskt, huset brinner ner eller att besikntingen blir framskjuten ;) nä så illa kan inte inte bli.

Åh i morse så var jag trött som pesten! Försökte köpa ut min dag till R (vi går ju upp varannan dag med Milo), tyckte att jag hade en bra deal "Om du tar min dag så tar jag två dagar i rad". Men någon var inte samarbetsvillig.. näh, han trodde han gjorde mig en tjänst när han sa "Du kommer ångra dig Lina, du vill inte ge bort en dag" What?! Jag skulle kunna dödat för att få sova. Så det var bara att traska upp runt klockan sju. Och nu sitter jag här med en kopp kaffe och lite snus (ja, jag har börjat igen men inte så mycket..) och funderar vad jag ska hitta på. Har funderingar på att gå ner i källaren och slipa på hatthyllan.. men skorpan kommer över under dagen och hon har en liten telefonräkning som hon ska jobba in hos mig. Hähäh, så den kan vara bra som straff! ;) Aja jag hittar nog på något, som sagt så ser det ut som skit hemma. Så visst finns det saker att pyssla med, dock bara tråkiga saker.

Igår hade jag en riktig slappardag, gick runt hemma i lodisarna och bara va. Packade som en galning så det mesta ut skåpen är tomma. Och än så länge är det bara skit från skåpen, VARFÖR har man så mycket där? Saker man inte ens använder eller har framme. Ändå så rensade jag ut en hel del som skulle slängas och ge bort. Idag planeras en till innedag.. ska städas och plockas igen. Roslagsbostäder kommer och besiktar lägenheten imorgon, så hoppas det inte är några större fel vi får betala för. Dock har det kommit en spricka i handfatet som jag nästan är hundra på att vi kommer få betala för.. Men i det stora hela så tycker ja inte att det är något att klaga över.

Ska försöka göra ett litet videoinlägg i huset idag när vi ska dit och städa.. Om jag kommer ihåg förstås :)
Klart slut!




Läsa lite saga



  
  Så här blev dopkorten




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var jättekul, har ju inte direkt haft så mycket tillställningar, men nu när det är sommar vill man passa på! Det gick skitbra den kvällen, vi var ju lite oroliga över svårigheter med nattningen (han brukar vara ganska bökig..) men han somnade somnade jättelätt, skönt! Ibland har man tur. Men tack! va gullig du är =) Det tog ett halvår innan jag började känna mig som mig själv igen, kroppsligt. Hade tappat hoppet om min mage där ett tag men som sagt ett halvår sen var den bara borta! Är allt bra med familjen?

2009-07-19 @ 16:41:44
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Fia

Sötnosen! =)

Vi kollade på lite bebis bilder på mig och Rickard igår, på en av bilderna på Rickard så såg det ut som en liten Milo, jätte lika.



Cup caken var jätte goda! mums Leia tyckte oxå det ;)

2009-07-19 @ 20:58:14
URL: http://fiiaspyssel.blogspot.com
Postat av: Petronella

Nä, det funkade inte att kolla videon ju....buhu....nåt om väninbjudan, fattar inget...



Jag gillade iaf chokladcupkakorna. Skitgoda! Nattinatti...packa på ;o) Kram Pellis

2009-07-19 @ 22:55:31
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0