Dream on baby

Nu sitter jag här och dricker min frukost :) namnam med chokladshake. Men allvarligt så har jag tröttnat lite, men det kanske inte är konstigt när man hållit på i fyra veckor. Igår så fick jag rycket att beställa hem pizza, det blev en inbakad med champinjoner för mig och en kebab till R. Men som vanligt beställer vi alltid från Rimbo Träffen, där pizzorna mer eller mindre bara smakar deg och tomatsås. Så nu var det fanemej sista gången därifrån, absolut inte värt att trycka i sej en flottig pizza om det bara smakar skit.

Ska passa på att hoppa in i duschen medan Milo sover med Rickard ♥ Luktar gammal kräk med en blandning av sovsvett. Sexy mama ;) Blir ingen träff med Zandra och knoddi heller, blev tvungen att skjuta upp tiden lite för vi tänkte knata runt i huset och kolla in allt nytt. Nu ska ju alla tapeter och golv vara färdiga :P Och vi är sååååå nyfikna. Så Zandra hade inte tid, tråk.. men det får bli en annan gång. Ska försöka hänga med på någon av hennes "mamma-barn" dagar också. Man träffas ett gäng mammor med deras småttingar och åker runt till varandra och hälsar på.. är kanske inte riktigt min grej känns det som, men man får väl ge det ett försök i af. Så idag så kanske jag tar mitt pick och pack hem till Malin och Leah istället, eller så är vi i huset och donar.. får se :) Möta och Pell&Örj under förmiddagen för en lite husesyn blir det som bokat.

Imorgon så ska jag få vara hundvakt åt världens sötaste lilla vovve, Oliver och jag ska bli bästisar. Men han är så liten fortfarande så man kan inte göra så mycket med honom än.. Skorpan kommer över och hjälper till, vet ju inte hur det går med katterna. Flingan lär väl flyga på honom :S Och då kan jag passa på att packa lite när man bade har barn och hundpassning ;) Pettersson kommer över ikväll med vovve för att kolla hur katterna reagerar. Man vill ju gärna inte stänga in någon av dom eller att någon gör sej illa..

Ahaja, duscha var det ja! See ya ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Jävlar vad duktig du är Lina! :D Kör du fortfarande hela dagar eller? Idag har jag en dag t.ex då jag bara äter pulver. Dock fuskade jag med en halv liten mockaruta idag ^^ men sen har jag powerwalkat över en timme, gjort situps, städat bilen osv. Så jag rör på mig iaf :)

2009-07-16 @ 16:28:51
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: sandra

hur har du fixat outfiten på din blogg, kan du inte hjälpa??=)

2009-07-16 @ 22:45:42
Postat av: Linda

Åh vad roligt det måste vara!! :) snart inflyttning då! Jag kan tänka mig vad härligt det måste kännas!



Ja utomlands värme är lite annorlunda, då kan man faktiskt ligga i havet om man vill och så blåser det på ett annat sätt hehe.

2009-07-17 @ 11:10:37
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Lina

Sandra; Hej! :) Det är Rickard som har fixat min så jag kan faktiskt inte ett skvatt! Men jag vet att det finns någon sida där det står typ allt om hur man gör.. kan försöka hitta vad den heter. Kan inte din kille ngt med data då? Kram

2009-07-17 @ 23:04:04
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0