Städning!

Igår så började jag packa ner lite från garderoberna.. lite..? Vad säger man, det är ju där man gömmer ALLT som man inte vill ha framme. Så det blev mycket.. och det går ju inte speciellt så fort när man har en liten man ska underhålla också. Så man får passa på när han sover, men då är det mycket man ska hinna med. "Äh, det där kan jag göra när Milo sover" :) Med lite hjälp av kattFrank så gick allt betydligt saktare också, han ska bita på allt och vara allmänt irriterande.

Rickard stackaren är uppe vid huset varje dag, han målar och städar. Är inne på sin fjärde vecka semester och har inte haft ett dugg ledigt.. men så blir det väl kanske när man får barn i samma veva man ska bygga hus? Låter ju logiskt.
Idag så kanske till och med den gråblåa färger kommer upp.. så man kanske får ta sitt söta lilla nylle upp och titta ikväll ;)

Idag så blir det pyssel hemma, vi tvättade igår så allt står i Ikea-påsar och det som ut som.. ja jag vet inte vad, det är prylar överallt och som vanligt en massa katthår! Ska över till mormor om en stund också.. Hennes sis Ammy och hennes Bengt är på genomresa. Och de ville ju se lilla Milo :) 

Adjöss från oss!



Det här lilla monstret har väckt mig från kl 02 - 07 varannan halvtimme i en veckans tid.  I natt så var han en ängel och vaknade bara en gång ♥ me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0