Mami is hurt?

Igår i började vi måla om skohyllan.. och jag är nära på att elda upp skiten, ser helt bedrövlig ut. Ser ut som att en femåring har stått och stänkt färg på den.. och taaadaa, det är jag och R som har gjort ett tappert försökt med dåliga penslar och väggfärg. Att man inte visste bättre.. nu sitter man här istället och är så arg för att det har gått fel och jag tänker inte sätta mig en fot nere i källaren för att fixa till den. Nu är jag less efter 3 målningar.. fyyyyy!

Under kvällen så blev vi bjuda hem till Pellan och Örjan, där fick vi massa god mat och dricka! :) Spelade spel och hade allmänt trevligt! Milo vaknade ledsen några gånger under kvällens gång men har är ju inte riktigt van med ljudnivåerna.. här hemma när han nattas så är det ju inte mer än tvn på eller att det snackas lite. Så det var en prövning, som fungerade relativt bra.
Åkte hem strax innan ett och somna som bäbisar alla tre ♥

Och mamma, jag vet ju att du faktiskt också läser min blogg. Det var absolut inte meningen att trampa dig på tårna eller göra dig ledsen.. Jag är jätte tacksam för dina råd och tips så länge de håller sig till den nivån. Jag är jätte glad att jag har dig som ställer upp och finns där. Men du vet ju hur du är? :) Kan aldrig erkänna att du har fel eller förstå att saker och ting förändras efter 23år. Så, släng dina vi föräldrar tidningar på vinden och uppdatera med mina vettja! Det kommer ju mer barnbarn ;) Är allt okej..?

Nu vaknade Miloplutt och nu är det dags för lite smakis av potatis&majs.. mumma! Skulle vilja åka och köpa någon rolig leksak till honom.. känns som att han blir uttråkad av samma gamla vanliga. Men, säkert bara jag som inbillar mig.. men, nytt är alltid roligt!

Tack för mig!


Update för att R läst igenom mitt inlägg om målningen på huset: Det är ena långsidan som är målad, jag skrev tidigare att det var kortsidan. Men big nono, jag skrev fel. Sen så var det något med som han la märke till också.. inte lätt när man har karln som lusläser vad man skriver ;) , R du får helt enkelt finna dig i att det ska stå lite hur som helst ibland.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lintroll.

Vad gullig milo var när han låg på mage och läste tidningen. Jag längtar att få krama om honom. Kramar från Mamma!

2009-07-12 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0