Vilken färg har själen älskling?

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, inte ens duschat.. Iofs busat massor med Milo och övat att ligga på mage, något som han hatar mer eller mindre. Fast det gillas mer och mer.. R är och målar vårt kära hem och gör jag inte ett piss. Gossen är precis nattad och det återstår väl att plocka upp i badrummet. Eller snarare torka.. tog ett litet kvällsbad som slutade med att jag blev mest blöt :S Det ska skvättas och stänkas självklart, annars är det ju inget roligt ;)

Mjamja, imorn bär det av till ntälje hem till Jenny, Stef och bebbe :) har bunkrat upp med lite cashewnötter och tänkte sätta mig i köket och pyssla lite med min dåliga fantasi.
Och vet ni vad, skohyllan blev faktiskt inte så pjåkig.. Vi hittade lite lackfärg hemma och tog sista lagret med rollern. Men det blev lite tjocka lager på vissa ställen men det gömmer man lätt med lite skor ;)
Hoppas ni har en lite roligare kväll än mig!

Byebye


Träna, träna, träna






Kommentarer
Postat av: Petronella

Hej hopp!

Herregud va mycket inlägg du hunnit med. Missat massor juh!! Jag måste in o tävla. Kanske kan man vinna (hålle tummarna) och göra lite koppkakor :o) Han är såå söt Milo-plutten. Synd att man inte hann ha honom lite mer i fredags. Han växer ju sååååfort. Blir lite lätt trångt med folk när alla ätr här...menmen så väldans jättetrevligt! Men som sagt, man hinner ju inte med de små pluttarna.



Ang. potatis, ja jösses....det är inte lätt att vara mamma när det krånglar och alla ska säga hur man ska göra...neverending story...men de vill ju bara väl...svårt att parera det där ibland....



Kanske vi kan komma ner en sväng och kolla huset idag. Det ser så himla fint ut. Det är knappt man fattar att ni blivit med hus. Det har ju gått så fort..



Grattis med brorsan till vinsten i en match iaf.



Kraaamis Pellis

2009-07-12 @ 10:42:32
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken liten goding du har! Och vilken färs själen har är nog upp till var och en. Vilken färg har din?

2009-07-12 @ 16:27:07
URL: http://wildbyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0