Hejdå bloggen?

Hej bloggläsare,

vad gulliga ni är som är tittar in hos mig varje dag fastän att jag inte skriver något! Vet ni vad. Jag har faktiskt hamnat i en svacka och orkar inte ens logga in om dagarna. Och att tala om att få till ett inlägg känns riktigt långt bort.. Funderar på att klicka bort bloggen. Handen på hjärtat så känns det som att det är en dagbok, som man varken kan vara 100% ärlig och skriva vad som helst. Så, jag vet inte..
Händer ju faktiskt inte SÅ jättemycket i mitt liv heller, om jag inte hade skrivit om Milo så hade det inte vart några inlägg alls känns det som. Alla bloggare kanske kommer till den här punkten?

Nu ska jag och lillen in till Norrtälje iaf och handla hem lite mat. Samt ta en titt på lite julklappar!
Ska försöka uppdatera snart igen! Håll ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0