Bibbedibobbedibo

Idag har vi hållit oss inomhus, det har regnat i stort sett hela dagen. När jag trodde att det hade klarnat upp så gjorde jag i ordning mig och Milo för att ta en sväng i bärselen i skogen. Men då började det åska så det var bara att vända, tur var det för efter en kort stund så öste det ner regn.. återigen. Så det blev en del bus hemma istället med alvedon förpackningen, något som Milo är helt galen i. Så fort han får syn på den så börjar han skaka av ivrighet i armarna. Låg länge och beundrade förpackningen, när han tappade taget om den så vände han sig på sidan och tog upp den igen. Duktiga barn!

Efter det blev han så trött så vi gick till sovrummet och tittade/lyssnade på lite MTV, vi båda somnade som grisar och vaknade en timma senare ♥
Imorgon så blir det en sväng till Täby igen, ska försöka hitta något till mig själv till dopet. Inte alls sugen men det är ett måste, vet att jag kommer stå och riva runt i garderoben som en tok samma dag annars. Bli irriterad som pesten, vara obekväm etc. Så jag gör ett försök.. R hänger med, lite ovanligt. Han hatar att gå i affärer, tar sig knappt till en matbutik om han inte måste. Jag fattar inte varför killar ska vara så?

Nu blir det lite tv och sen ska jag försöka sova. Inte alls lätt när R jobbar kväll, känns lite läskigt att vara hemma själv. Men det är väl bara att vänja sig antar ja :)

Klart slut.



Meckameckamecka




Kommentarer
Postat av: Petronella

Ahhh sötis! Han börjar ju bli så stooor. Ville bara kolla in o säga hej. Ska lägga mig nu sent som attan menmen. Ska ställa klockan på ring för imorgon bär det av ut i blåbärsriset med Amanda o Robban om det inte regnar :o) Kramkram

2009-08-19 @ 01:11:26
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: zandra

Ska försöka byta ut luch målet helt.. Vad ger du Milo till Lunch? hur gör du om du är borta?Ger du honom den mat ni äter?

Vill ha tips o hjälp =) För nu ska jag banne mej byta ut lunch målet så pappa j kan ha henne på dan och jag slipper stressa när jag jobbar..

Kram

2009-08-19 @ 09:30:00
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0