Utmanad

I brist på annat så hittade jag denna som Zandra utmanat mig i, så varför inte? Jag hugger in.


Ta första bokstaven i ditt namn, Du får inte använda samma svar två gånger, och inte använda samma ord som den som utmanade (om ni har samma bokstav) Du får heller inte hitta på egna ord.



1. Vad heter du? Jaqueline

2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaha

3. Flicknamn: Josefin
4. Pojknamn: Jesus

5. Yrke:  Jägare

6. Färg: Ehm...?

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Julkorv

9. Sak i badrummet: Jordgubbsdoftande badskum ;)

10. Plats/stad: Jerusalem

11. En orsak att vara sen: Jagad

12. Något man skriker: JÄVLAR

13. Film: Jalla Jalla!

14. Något man dricker: Juice

15. Band: Jacksons Five

16. Djur: Järv

17. Gatunamn: Jaktstigen

18. Bil: Jaguar

19. Sång: "Jag vill ha en egen måne"

20. Aktivitet med mer än en deltagare i : Jazzdans


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0