Min älskade Felix är borta

Nu öser det ner! Skönt med lite regn, iaf om man är inomhus! Gick en sväng i skogen med Milo i bärselen, gjorde ett tappert försök att hitta Felix. Min snuffe är borta sen igår morse..  känns jätte jobbigt. Och nu när det är pissväder, blixtrade precis till. Åskan kommer sakta in. USCH! I natt vaknade jag flera gånger för att jag inbillade mig att han stod utanför altandörren, men inte det.. Hoppas han kommer hem snart min lilla misse utan halsband som han tappade i skogen några dagar innan :(

Malin och barnen kom förbi idag och vi fikade och snackade skit. "Lilla" Neoh har blivit så stor, känns inte alls som att det var flera år sen vi satt i min gamla lägenhet och gosade framför "Hitta Nemo".  Bestämde att kanske skulle dra in till Täby Centrum på söndag för lite shopping. Behöver lite större kläder till Milo och något till mig själv. Nästa helg ska vi på dop och helgen efter det är det vårt, så något fint tills dess vore ju super om man kunde hitta.

Har faktiskt inte tagit några bilder i huset än, måste ju städa så att det ser någorlunda ut på bilderna. Så det får vänta. Sen så vet jag inte hur man för över bilder heller, men jag ska få mig en lektion imorgon av far. Men som sagt, bilder kommer.



Min älskade snuffe, kom hem ♥


Update 20.38; Min älskling gick ut i skogen trots regn och rusk, och vet ni vad.. min Snuffe är hittad! Vilken tur att man har en kisse som kommer när man visslar. Aw, min Felix! Nu kan jag sova gott i natt.


Kommentarer
Postat av: Papps

Hej. Klart det blir lektion, men taueringen får nog vänta. Måste man inte ha HD och pipskägg och större mage än mig för att det ska gälla?/Kram

2009-08-13 @ 20:01:40
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja! det är en riktigt tuff period, visste inte att det skulle ta så lång tid innan dom kommer heller.. dom är inte riktigt ute än! härligt att kissen kom tillbaks! Hoppas ni trivs nu i nya fina huset, lär ni göra! ja eller hur säger man a får man säga b, det kommer =)

2009-08-13 @ 21:04:19
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Örjan

Led med dig när jag läste ditt inlägg om Felix, men blev jätteglad när jag läste din uppdatering om att han kommit hem igen. Det är ett h-elvete när kissarna inte kommer hem. Jag märker direkt när det är onormalt och stressar upp mig som f-n. Pellan däremot är som en filbunke i de lägena.....

/Örjan

2009-08-13 @ 21:38:30
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Örjan

Så skönt att Felix är hemma igen. Inte kul när de är borta...Kraaaam Pellis



Ps Är det något särskilt att tänka på till dopet. Typ ska man inte ha någon träff med prällen innan eller kör man på känn?

2009-08-14 @ 00:53:42
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jag hoppas det jag me.. har ingen aning om när alla ska ha kommit, tror det är väldigt olika också.. läste nånstans att det kunde dröja tillochmed 18 månader, fast tror inte det är så vanligt iofs.. hur är det med lilla milo då? hur gammal är han nu? Vi kanske ska till rimpan imorrn å käka kräftor =) det är ju såå jädra gott! Vad ska ni hitta på?

2009-08-14 @ 15:58:18
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Andreas/Korven

Nähä, felix har ju kommit tillbaka så det kan du skriva om, oo att du har räv och harar på tomten ;O Haha xD

Pusskram MvH Korv :D

2009-08-15 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0