It´s amazing how you can speak right to my heart

Idag så fick jag och Milo besök av ett fyrbent djur. Flingan och Frank har lockat hit en orange jättelånghårig hankatt som är huuur stor som helst. Och idag under eftermiddagen så kände han sig tydligen "hemma" efter ha hängt här dag efter dag. Så vips när jag tittar upp så står han i hallen och blänger på mig! Jag hoppade till och blev livrädd.. men inte han, han fortsatte och nosa efter damerna. Tänk så fina kattungar man skulle kunna få med den hankatten? Oooh.
Men jag har lovat på heder och samvete till R, inga kattungar.

Skorpan kom cyklade hit och hälsad på en stund, vi ses alldeles för sällan nu. Saknar dig jäff ♥
Vi letade fram lite kläder som hon ska ha på dopet och käkade lite mat. Efter hon gått så fortsatte jag att städa, typ det enda jag har gjort idag. Tvättat det mesta av Milos leksaker som är nedstänkta av mat eller ingrott dregel :)
Tog även en timmas promenad med lillen så att han fick sova innan middagen. Idag så har jag ändrat lite i hans "matschema", så nu äter han mat till alla målen. Har tidigare gett honom ersättning på kvällen innan nattningen men har märkt att det är pga av den som han har kaskadkräk. Så aldrig mer! Den där ersättningen har förstört för oss mer än tillräckligt. Måste ringa till BVC imorgon och höra hur man ska göra, om det är okej att sluta med det helt och övergå till bara mat så tidigt..? Och om man kan börja med välling etc?
Milos nya kvällsmål består nu av Mild havregröt med lite fruktpuré. Och han sover som en stock sen 2tim tillbaka! Han har tidigare veckor (?) sovit oroligt och vaknat några gånger innan han somnar om på riktigt. Men ikväll inte ett knyst.. Vi får se hur det blir i natt, han har ju fortfarande en del mardrömmar stackarn. När man väl säger att det gå bra, så brukar ju allt vända ;) Så jag väntar med att ta ut segern.

Om någon halvtimma så kommer min älskling hem som har jobbat hela helgen! Mys ♥

Imorgon så ska jag ta med honom till Milos dagis, vi ska skriva in Milo. Och hälsa på Milos farmor som jobbar på ena avdelningen där :)

Det var allt från mig! Natti ^.^

Without saying a word, you can light up the dark ♥



Kommentarer
Postat av: Paulina Otsjö

Han är bara för söt !! =)

2009-08-23 @ 22:57:37
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/
Postat av: Eddie

Halloj!



Känner mig nästan lite skyldig när du skriver att du och Skorpan träffas för sällan, så jag lovar att låna ut henne lite oftare hädanefter!



Förresten, Milo är någon som jag skulle vilja ha serverad till frukost varje dag. Man vill äta upp honom för att han är så otroligt söt =)



Hare!

2009-08-24 @ 13:56:12
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Eller hur? :D Jag skulle låsa in Ofelia om hon bettede sig sådär! :P

2009-08-24 @ 16:24:46
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0