Bara för att..

Blev en sväng till Täby under dagen som sagt, hittade faktiskt en hög midjekjol från H&M och en blus från Indiska. Men ja vete fasen om det är min stil eller om jag ens passar i det.. R är ju inte mycket till att fråga heller (men tack för att du följde med), "jooo, den ser bra ut" fick man till svars när man till och med drog fram något asfult. Men det får duga, mitt söta lilla fejs får väl sköta jobbet istället ;)
Efter alla vändor in och ut i de flesta klädbutikerna så hann jag konstatera att jag inte alls är lika shoppingsugen som förut. Då kunde jag komma hem med minst 5 kassar och gjort av med några tusen på ett knäpp. Nu så handlar jag knappt några kläder alls mer än vad jag behöver.. ekonomiska Lina, det är jag det. Eller inte ;)

Efter Milos nattning så passade jag på att färga utväxten, jag har alltid färgat hela håret så det var ett litet projekt. Dock fick jag med mycket annat hår än bara utväxten men iaf, bättre än hela. Martina (min frisör) klagar alltid på mig när hon ser att jag färgat hela, det sliter ju så sjukt mycket. Och mitt hår kan verkligen inte bli mörkare än vad det är i topparna, jag säger att det är mörkbrunt men liknar mer svart :) När vi ändå är inne på hår så tappar jag så sjukt mycket hår sen några veckor tillbaka? Det var ju över två månader sen jag slutade amma. Jag fattar inte, jag blir hårlös. Toksaknar mitt löshår för den delen också! Uscha, men det tar alldeles för mycket tid och ork för det nu.

Nu är jag så sjukt trött så jag ska bumsa ner i säng. Senaste två dagarna har R jobbat kväll och jag har inte kunnat somna förs han kommit hem.. Och sen när han väl lägger sig så ligger och jag bökar i någon halvtimme innan jag kommer till rätta. Så fruktansvärt drygt när det ända man vill är att SOVA! Milo har även knorrat ganska mycket om nätterna nu, tror att han drömmer. Vaknar ledsen rätt så ofta strax efter klockan 03 men somnar om snabbt när man lugnar ner honom. Och tråkigt nog har han börjat med nattmålen tidigt, runt 04-05 är numera grejen att väcka mamma för mat. Tidigare har han vaknat runt 06 för lite ersättning. Kan ju även vara en så kallas tillväxtfas? Ja, vad vet jag. Det går väl över tids nog!

Imorgon blir det en träff med prästen. Sen så ska jag och Milo ut på promenad med Sofia och hennes Mira :) Pappa R ska måla sista sidan på huset.


Min syster kom förbi med dessa små idag, sandaler till dopet.
Helt sjuuuukt söta ♥


Milos dopklänning som min syster sytt.
Visst är hon duktig?



Kommentarer
Postat av: Malin

Trollunge!!! Ja men visst är de :) Fin blogg du har. Dig skulle jag prata med någon dag, för jag och Carina har prata om att dra ihop lite folk från HR och hitta på något eftersom i inte har sätts:) kram

2009-08-19 @ 23:29:00
URL: http://malleutanballe.blogg.se/
Postat av: Linda

Men åh, jag har ju missat att du fått internet! Vad fint ni har fått hemma hos er!! Så mysigt!

2009-08-20 @ 10:15:01
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej de har inte jag heller gjort och man vill ju veta vad de blev av med alla:) Vi ska bara hitta ett datum när de passar alla:)

2009-08-20 @ 11:23:13
URL: http://malleutanballe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0