I väntan på bredband får man nöja sig med mobilen...

Nu blev ni lite snopna va? ;) Vi har fortfarande inte fått hem något bredband så jag försöker göra ett inlägg med R's mobil. Vilket tar evigheter att skriva med för jag lyckas alltid träffa bokstäverna runt om den jag ska ha. IPhone är inget för mig, tacka vet jag en vanlig hederlig knappsats! :) Det verkligen kliar i fingrarna för att komma tillbaka och blogga, något som jag inte trodde för några månader sen. Tyckte mest att blogging verkade totalt värdelöst men tjih vad fel man fick ;) Vi trivs helt otroligt bra i huset och det är så sjukt skönt att ÄNTLIGEN få komma från äckliga lägenheten! Katterna stormtrivs också och Felix har redan lärt sig hitta hit. Dock är han iofs ute i 12tim utan att ens synas till men när man börjar tappa hoppet, så sitter han här utanför och väntar. Världens bästa kisse! Flingan och Frank får gå ut med oss i koppel men ska så småningom också få vara lösa. Miloplutten växer och växer, som alla mammor vet så händer det något nytt varje dag. Han har redan lärt sig äta grötfrukost, hel portion lunch och gröt till kvällsmål. Sen sticker jag in lite mellisar som består av fruktpure. Ersättning dricker han ca 3ggr om dagen utan problem :) dock är det lite svårt att få i honom annan vätska, han är ju inte alls förtjust i flaska. Och tiden går så fort, på söndag blir han 5 månader! Lilla skrotis. I veckan så väntas det besök av lite vänner och en del pyssel hemma. R börjar jobba efter 8v ledighet, känns inget vidare alls. Hur bekväm har man inte blivit med sovmorgon?! Men det ska även bli skönt att komma tillbaka till lite rutiner. Dock har vi lyckats få in super bra sovrutiner, Milo nattas runt 19-19.30 efter kvällsbadet. Sover till 5.30-6 och vill ha ersättning och somnar om i någon timma eller två! Grymt skönt med andra ord. Nu tänkte jag hoppa in i dushen medans mina raringar sover :) Lovar att det blir mer uppdatering och bilder från oss och huset. Som sagt, mobilblogga är inte min grej! Tar alldeles för lång tid för mitt tålamod. Bredbandet borde komma i början av veckan. Hoppas ni alla haft det super bra och jag har så mångabloggar att läsa igenom när jag är tillbaka! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0